onsdag 9. januar 2013

FOTO OPPGAVE DEL 1!!


Magasinet jeg har valgt heter Cosmopolitan. Dette er et motemagasin for kvinner. I dette magasinet er det artikler om alt fra klær, sko, sminke, kosthold å helt til jobb/skole og slike ting. I dette bladet er det et stort spekter om hva som blir skrevet. Det er alltid ett stort intervju om personen som er på forsiden.

Jeg vil si at målgruppen for dette bladet er jenter som bryr seg om sminke, hva som er inn, hvilke farger som brukes nå, hva som er på moten. Bladet er for slike jenter fra 15-30års alderen.

DEL 2:
  1. Min første ide for en tematisk forsidebilde er en slags ”girl next door” look
  2. Min andre ide for en tematisk forsidebilde er ”winter wonder land” look
  3. Min tredje ide fror en tematisk forsidebilde er ”fest klar” look 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar